Når resultatet teller

Vi nordmenn er verdensmestere i å bygge og pusse opp, både ute og inne. Men uansett prosjekt, så vil vi at resultatet skal bli best mulig.

Kunde Montér

Hva Konsept, kampanje og innhold

Montér er en av Norges største byggevarekjeder med ca. 140 varehus over hele landet. Her jobber noen av bransjens mest ivrige, kunnskapsrike og hjelpsomme fagspesialister. Montér ønsket å reposisjonere seg for å få større plass i nordmenns hjem, hytter og hjerter.

Vi vet at landets mange selvbyggere ofte trenger en hjelpende hånd til prosjektene sine. Kundene vil gjerne ha tips og råd til små og store prosjekter for at resultatet skal bli et solid byggverk, akkurat som forventet.

Monters nye slagord "Når resultatet teller" peker på betydningen av profesjonell hjelp og service som forutsetning for å lykkes med ethvert byggeprosjekt, uansett ambisjon. Sammen med nytt slagord og kommunikasjonskonsept lanserte vi ny designprofil, justert logo og de første kampanjefilmene fra det nye konseptet.

Vil du vite mer?
Snakk med oss

Nina Tharaldsen

Nina Tharaldsen

Prosjektleder

Silje Thoresen

Silje Thoresen

Strategidirektør