Ta plass

Kunde Strømmen

Hva Konsept, kampanje og innhold

Slik sikrer vi en solid posisjon og relevans for Norges største kjøpesenter.

Med utrolige 6,8 millioner besøkende i 2022 og 3,7 milliarder er Strømmen Storsenter en av Norges største handledesinasjoner.

Butikkutvalg og beliggenhet er viktige drivere ved valg av kjøpesenter, men i et tøft marked ser Strømmen Storsenter behov for å få flere til å velge de mer aktivt, og derfor har de behov for å styrke merkevaren.

Som en del av arbeidet med å bevare og styrke Strømmen Storsenters posisjon har vi videreutviklet merkevareplattformen, formulert en ny posisjon, nytt kundeløfte og ny kreativ plattform.

Ny kreativ plattform

Strømmen Storsenter har vært en del av Strømmens kultur siden 1985. De har alltid gått sin egen vei og er den originale. De tror på individualisme, mangfold, og viktigheten av å bane vei. Være først ute. Ikke bare er de en viktig del av folks liv, men de er også bevisst ansvaret de har gjennom sin store påvirkningskraft. Derfor oppfordrer de folk til å tørre, og inspirerer dem til å ta steget. De heier på alle som er seg selv, for alle har en plass hos de.

Derfor sier vi: Ta plass.

Lansering

Hvert år har Strømmen Storsenter en årlig vårkampanje, og dette var den første kampanjen hvor uttakene baserte seg på deres nye kreative plattform. Kampanjen hadde et tydelig beskjed: -Ta plass!

Historien vi formilder er at hos oss kan du være den du er, og vi har plass til alle. Vi har et enormt utvalg av motebutikker, så vi har noe som passer for alle. Kampanjen viser også at Strømmen Storsenter er en destinasjon for mote, noe bildene og videoene bar preg av. Det ble brukt fashion -modeller, -fotograf og -stylist, uttrykket var flawless. Kampanjen tok for seg vårens største trender, og viser at du ikke trenger å reise langt for å få en oppdatert vår-look.

Kampanjen ble tatt ut på både bannere, i sosiale medier, fysisk på senteret og utendørs. Det ble laget seks tilhørende artikler som tok for seg alle tematikker innenfor vårmote - trender, nyheter, accessories, sko og stylingtips, til både han og henne. I tillegg ble det laget et større organisk løp med masse freshe reels og bilder til Instagram, som virkelig er med på å inspirere kundene deres, og sikrer at de er always on i deres egne kanaler. Kampanjen viser at Strømme Storsenter ikke bare er et hvilket som helst kjøpesenter, de er en motedestinasjon med et enormt utvalg – og de er ikke redde for å ta plassen de fortjener!

Vil du vite mer?
Snakk med oss

Henriette Numme

Henriette Numme

Innholdsrådgiver og Markedssjef

Johanna Nordberg Aas

Johanna Nordberg Aas

Strategisk rådgiver